poniedziałek, 8 grudnia 2014

Nie dokońca udany sweterek

Kolejny szyciowy projekt :) Tym razem sweterek- bolekro ze starej dzianinowej bluzki. Magdalena ma sporo sukienek na lato a brakuje nam sweterków aby zakryć ramionka. Byłam trochę zbyt pazerna na dzianinę i chciałam uszyć jeszcze kamizelkę dlatego rekawy powstały z dwóch kawałków materiału i to był błąd kiepsko wyglądaja i słabo się układają,



 Dół stwrekra jest fabryczny , rękawy zakończyłam doszytym ściągaczem a brzegi przeszyłam zygzakiem. Nie był to zbyd dobry pomysł bo materiał z przodu brzydko się 'faluje' dekolt obszyłam już w ręku paskiem wyciętym z dzianiny i zprasowanym jak lamówka.

Jeszcze nie siem czy zrobie zapięcie na guziczki (zatrzaski raczej odpadają) czy tylko wiązanie pod szyją.

EDIT:
Tak sweterek prezentuje się na modelce (jak widac wciąż nie dorobił się zapięcia, bo nie mogę się zdecydować P) Jeśli się ogarnę postaram się wstawić wykrój 



Pamiętacie majtki na pieluchę? Tak prezentują się na modelce :D



Przy okazji powstała kolejna para bucików- niemowlęce  balerinki w kolorze morskim. Muszę jeszcze popracowac nad rozmiarem bo jednak sa za duże

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz