poniedziałek, 8 grudnia 2014

Drugie życie starych ubrań

Dziś post szyciowy :) Drugie życie starych ubrań męża- koszuli i bluzy z których powstały ubranka dla naszej małej rozrabiaki.

Z koszuli wydziergałam dla małej majteczki z koronką :) Mam hopla aby nie pokazywać pieluchy a przy letnich sukienkach i z małym rozrabiaką nogi raz dwa ida do góry pokazując pieluchę. Mój wykrój okazał się za płytki i musiałam robić korektę. Teraz majteczki są ok, chociaż następnym razem muszę zrobić większe podkroje na pachwinki.





Ze starej bluzy powstały spodenki dresowe. Ponieważ ściągacze od bluzy były za sztywne doszyłam wygrzebane żółte- Magdalenie bardzo się podobają :) Bluza duża a na spodenki zużyłam tylko rękawy więc planuję kolejne spodnie i jak się uda uszyć -rozpinaną bluzę




a tak prezentują się na modelce

Jak widać na zdjęciu wreszcie udało mi się upolować stare drewniane krzesełko do karmienia!!! Własnie dziś przyszło. Jestem nim zachwycona! Krzesełko jest w fantastycznym stanie i kupiłam je za grosze :D 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz